Mai puțin de trei zile de muncă administrativă pe lună – e posibil?

Chiar și un nivel minim de automatizare poate duce la economii semnificative în acele activități de rutină și sarcini repetitive pe care colegii, în general, preferă să le evite. Dacă reușești să adăugi și inteligența artificială pe deasupra, ești deja la alt nivel!

Unii spun că cea mai mare cauză a întreruperilor în cadrul muncii angajaților sunt pauzele de cafea. Alții sunt de părere că una din cauze este fluxul constant din adresele comune de e-mail (sales@, info@, etc.). Acest lucru prevede un viitor sumbru pentru inbox-urile comune, unde ordinea este cel mai important principiu. Fără o persoană responsabilă cu menținerea ordinii, aceasta devine imposibilă. La fel ca în bucătăria companiei, unde curățenia durează doar până când al treilea coleg decide să nu-și mai pună vasele murdare în mașina de spălat, ci în chiuvetă. Așadar, un angajat nou trebuie instruit să sorteze, să ordoneze și să distribuie sarcinile într-un mod adecvat echivalentului unui sistem manual de ticketing.

Cea mai mare problema în acest caz este că, după numai trei zile, această muncă poate deveni extrem de plictisitoare. A doua problemă este riscul de eroare, care crește în timp. Inteligența artificială este, prin urmare, cel mai bun candidat pentru un sistem perfect: nu obosește, nu ratează mesajele relevante, nu subestimează sarcina, nu se întreabă când va putea trece la sarcini mai semnificative și nu se gândește în mod repetat când va putea, în sfârșit, să stea de vorbă cu oamenii care fac munca adevărată.

De exemplu, peste 10 % dintre clienții MiniCRM folosesc mai bine de cincizeci de automatizări. Pentru a vedea cât de mult potențial are acest lucru pentru ei, avem un exemplu: un IMM care execută cinci automatizări pe lună pentru 100 de clienți și petrece trei minute pe fiecare tranzacție, va economisi 1500 de minute de muncă pe lună. Deci acest mic pas economisește trei zile lucrătoare care pot fi alocate altor sarcini cu o valoare mai mare.

Desigur, uneori, un nou angajat poate avea un talent natural în materie de ticketing, care face într-adevăr diferența. Dar acest lucru se întâmplă doar când ai foarte mult noroc. În schimb, un algoritm de automatizare care funcționează în mod fiabil și previzibil nu are nevoie de noroc, ci funcționează pur și simplu la cel mai bun nivel. Iar atunci când îl combini cu inteligență artificială, potențialul este nelimitat: asistentul AI al MiniCRM, de exemplu, este excepțional pentru gestiunea sarcinilor suplimentare, cum ar fi crearea unui rezumat al mesajelor importante în timpul sortării. Mai mult, poate nu numai să transmită acel mesaj angajatului care se ocupă de un caz anume, ci și să îi facă o recomandare bazată pe ceea ce a citit, cu opțiuni de decizie.

Deși automatizarea vânzărilor este de departe cea mai populară soluție pentru clienții MiniCRM în acest moment, există o deschidere din ce în ce mai mare față de instrumentele AI. De exemplu, dacă îi cerem AI-ului să adauge notițe unei convorbiri telefonice, sau să pregătească o decizie, câștigăm timp prețios care poate fi dedicat clienților noștri și activităților productive.

Prin urmare, automatizarea poate fi văzută ca un fel de entry level în AI, care va aduce în curând o gamă complet nouă de soluții pentru IMM-uri. Inovații care anterior nu erau disponibile sau erau inaccesibile, dar care vor aduce o îmbunătățire uriașă a eficienței și eficacității, concurând în primul rând cu soluțiile „analogice” din trecut.