6 motive să îți crești afacerea cu un CRM în 2023

Din perspectivă antreprenorială, o afacere este asemenea unui copil. Dacă nu creşte, ceva este în neregulă. La rata preconizată a inflaţiei în 2023, creşterea afacerii devine de fapt echivalentă cu supravieţuirea ei. Va trebui să crești afacerea chiar și doar ca să rămâi pe loc. 

Nu vei putea crește fără o minimă tehnologie, care să te ajute să ai un randament mai ridicat și să îți organizezi clienții și lead-urile. O astfel de tehnologie sunt softurile CRM.

Ce este un CRM?

Un soft CRM este un sistem care sistematizează și automatizează toate procesele de lucru legate de relația cu clienții și potențialii clienți. CRM-ul este folosit cu precădere de echipele de vânzări (sales), pentru a păstra toată informația despre client într-un istoric. Însă CRM-urile moderne îndeplinesc funcții mult mai variate, ce nu sunt limitate la vânzări, ci sistematizează în general activitatea companiilor și ajută la managementul creșterii acestora.

De ce ai nevoie de un CRM în 2023?

1. Ca să crești vânzările. În general, companiile raportează creșteri ale vânzărilor în urma utilizării unui CRM. Conform unor studii, creșterea medie pe care o aduce un CRM este de 29%. Clienții MiniCRM vorbesc despre creșteri de până la 30%. 

2. Ca să crești randamentul și eficiența echipei. CRM-ul se ocupă de multe din sarcinile rutiniere, fără să mai fie nevoie de intervenție umană. De exemplu, un CRM se poate ocupa de trimiterea automată de serii de email-uri, notificări de plată, de generarea de contracte și facturi. Astfel, rămâne mai mult timp pentru ca angajații să se ocupe de lucrurile importante, creative, pe care doar ei le pot face. Conform unor studii, un CRM crește productivitatea până la 34%.

3. Ca să ai clienți satisfăcuți. Clienții mulțumiți au șanse mai mari să rămână cu compania. Conform studiilor, retenția clienților crește în medie cu 27% în cazul utilizării unui sistem CRM.

4. Pentru rapoarte și analize. Companiile care vor să supraviețuiască și să prospere în 2023 se vor uita mai atent decât oricând la datele activității lor: unde se pierd clienți, care este ROI-ul campaniilor, unde putem reduce cheltuielile? Un CRM generează automat astfel de rapoarte.

5. Pentru predicții financiare. Vrei să vezi dinainte la ce să te aștepți de la ciclul actual de vânzare? Vrei să previzionezi ce MRR îți vor aduce lead-urile care se află acum în pipeline? Folosește un CRM.

6. Pentru a interconecta toate aspectele legate de business. Prin integrarea CRM cu alte instrumente de business, companiile pot construi o viziune unică asupra fiecărui client. Acest lucru este valabil în primul rând pentru integrarea cu instrumente de marketing, dar CRM-ul poate fi integrat cu succes și cu instrumente contabile.

De ce MiniCRM?

Iată cinci motive ca să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2023.

crm all-in-one: vanzari, marketing, facturare, sarcini interne
MiniCRM este o soluție all-in-one: marketing, facturare, vânzări, HR etc.

1. MiniCRM e mai mult decât un simplu CRM. Suntem mai aproape de ceea ce s-ar numi o soluție all-in-one pentru sistematizarea afacerii. Integrăm managementul clienților și vânzările cu marketingul, managementul de proiect, cu customer support-ul, facturarea, contractarea, recrutarea și administrarea personalului, organizarea de evenimente. În plus, sistemul nostru CRM este suficient de adaptabil încât să putem adăuga la listă procese de lucru specifice pe care le-ai putea avea.

2. Tehnologia este esenţială în gestionarea relaţiilor cu clienţii. Poţi creşte vânzările şi dublând numărul angajaţilor din departament, însă cum vor arăta indicatorii de profitabilitate? 2023 ar trebui să fie anul în care uiţi de agendă şi Excel şi treci la un sistem CRM profesionist care să-ţi permită să faci mai mult cu mai puţin. Cu MiniCRM centralizezi datele despre clienţi, derulezi campanii, faci follow-up, controlezi vânzările, facturezi şi  ai rapoarte clare de activitate. Lista este foarte lungă, le poţi verifica pe toate cu un cont demo.

3. MiniCRM este un CRM în cloud. Pentru că este livrată în regim cloud, utilizatorii accesează întotdeauna cea mai bună versiune a aplicației. Fără migrări şi update-uri periodice. În plus, datele personale ale clienților tăi se află în siguranță, pe servere securizate, care respectă reglementările UE în privința GDPR. Nu trebuie să instalezi nimic pe propriul calculator și nu trebuie să te temi că datele s-ar putea pierde sau ar putea fi furate. Soluţia este actualizată permanent pentru a face faţă provocărilor din business. Adică în 2023 ai un sistem CRM gândit pentru 2023. MiniCRM se dezvoltă continuu din două surse: propriul departament de cercetare şi feedback-ul miilor de utilizatori.

4. MiniCRM este o soluţie disponibilă prin abonament şi accesibilă din browser. Fără costuri suplimentare cu servere, sisteme de operare şi servicii de instalare. Contractarea MiniCRM este similară unui serviciu de telefonie mobilă şi nu implică plăţi în avans. Practic, nu există un prag financiar, iar MiniCRM este accesibilă oricărei companii care vrea să crească, indiferent de cifra de afaceri şi numărul de utilizatori.

5. Nivel excelent de suport oferit tuturor utilizatorilor. Suntem furnizorul de CRM în cloud cu cea mai mare echipă de consultanţi. Aceasta înseamnă că, oricând ai nevoie de ajutor, unul dintre colegii noștri îţi va răspunde la telefon. Credem în relaţiile directe şi credem că factorul uman este cel mai important. Organizăm constant workshopuri şi webinarii, pentru ca tu să înţelegi mai bine cum funcţionează un sistem CRM şi cum îl poţi utiliza eficient în afacerea ta.

https://www.youtube.com/watch?v=MG86OL2WNWU
Vezi unul din webinariile MiniCRM

Suntem siguri că ai suficiente motive să-ţi doreşti o afacere cât mai mai solidă. Ai nevoie de mijloace prin care să câştigi încrederea şi respectul clienţilor şi să le transformi în vânzări câştigate şi profitabilitate. Testează-ne, deschide un cont DEMO chiar acum!