Cele mai importante 3 tendințe în vânzări în 2025
Publicat: 2024. 12. 20.
/
Ar fi plictisitor și banal să începem cu lista de lucruri care frânează vânzările în perioada aceasta. Da, economia este dificilă, cererea solvabilă este în…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
ONG-urile din România își desfășoară activitatea într-un mediu unic, caracterizat de resurse limitate și de nevoia unei gestionări meticuloase a relațiilor cu părțile implicate și a fluxului de lucru. Instrumentele…
Maximizarea profitului cu un sistem CRM: Avantajul competitiv pentru IMM-uri
Publicat: 2024. 05. 24.
/
Resursele limitate, concurența intensă și presiunea constantă de a oferi servicii excepționale clienților pot face să le fie foarte greu IMM-urilor să supraviețuiască și să crească. Cu toate acestea, cu…
În peisajul digital actual, companiile de toate dimensiunile caută în mod constant modalități de a-și eficientiza operațiunile și de a stimula creșterea. Deși există multe sisteme și programe potrivite pentru…
Eficiența și optimizarea sunt cuvinte cheie atât pentru noi cât și pentru orice antreprenor care vrea să își crească afacerea în mediul competitiv de afaceri în care ne aflăm. Fiecare…
Mediul lumii de afaceri este foarte competitiv în prezent. Pe măsură ce întreprinderile se străduiesc să aibă procese cât mai eficiente și să stimuleze creșterea, alegerea între un CRM și…
Sintagma “it’s a man’s world” și-a pierdut din influență și, prin urmare, din însemnătate. Că femeile au început să ocupe funcții importante în multe domenii nu mai e un secret…